کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

یک شب آرام

1390/8/29 15:48
نویسنده : مامان کیانا
386 بازدید
اشتراک گذاری

کیانای مندیشب اولین شبی بود که کیانای گلم از ساعت 1 و نیم شب تا 7 و نیم صبح یک سره خوابید!

کینای من

(البته این عکس مال چند روز پیشه)

آره مامانی! برای اولین بار وقتی 12 شب خوابت برد منم خوابیدم. ساعت هنوز 1 نشده بود که بیدار شدی. فکر کردم از اون شبهاست که تا صبح بیداری اما تا حدود 1 و نیم شیر خوردی و بازی کردی تا خوابت برد و تا 7 و نیم صبح خوابیدی! الهی شکر که دختر آروم بود.(البته من تا صبح دائم بیدار می شدم و نگاهت می کردم که نکنه بیدار بشی و من نفهمم) از صبح تا حالا هم خوابی!! فقط هر یک یا دو ساعت یکبار بیدار می شی شیر می خوری یه کوچولو توی بغل مامان می مونی و دوباره می خوابی! شاید به خاطر آب و هوای بارونیه که حال و هوای خونه رو عوض کرده شایدم به خاطر گهواره جدیدته که بابایی دیروز برات خریده! (یادم رفت بگم که بابایی یه گهواره صورتی خوشگل برات خریده که از دیشب توی اون خوابیدی)

کیانای من

خدایا شکرت به خاطر این همه آرامش که به زندگی ما دادی!

کیانای من

اخم نکن بت نمیاد!

کیانای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
30 آبان 90 13:58
گهواره ی جدیدت مبارک کیانا جون اخم هم خیلی بهت میاد جیگرررررررررررر
مریم مامان پندار
30 آبان 90 16:21
اخم میکنه جذاب تر میشه پسرها خوششون میادا گفته باشم هههههههه خوشبحالت ستاره جونم پندار تا حالا نشده اینقدر طولانی بخوابه
مریم مامان پندار
30 آبان 90 16:22
اخم میکنه جذاب میشه پسرها خوششون میاد گفته باشم . خوشبحالت عزیز پندار تا حالا اینهمه طولانی نخوابیده شبها
دوتا عشقم
30 آبان 90 18:19
سلام کیانا ی نازم افرین همیشه تا صبح بخو اب