کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

کیانا و سایه ها

1391/3/2 10:18
نویسنده : مامان کیانا
367 بازدید
اشتراک گذاری

کیانای گلم علاقه شدیدی به سایه داره!!! فرقی نمی کنه روز باشه یا شب. هر جایی که سایه تشکیل میشه با تعجب و دقت فقط به سایه ها نگاه می کنه. اگه در حال حرکت باشیم با ذوق نگاه به سایه خودمون می کنه که اونا هم دنبالمون میان!!! لبخند دیشب وقتی با دست براش سایه درست می کردم با تعجب یه نگاهی به دست من می انداخت و یه نگاه به سایه دست من! می خواست سایه رو بگیره که نمی تونست و بعد دست من رو می گرفت. خلاصه که داره به حل معمای سایه ها نزدیک می شه و یه چیزایی فهمیدهماچ قربون دختر باهوشم برم منماچ

اینم چند تا عکس یادگاری:

کیانای من

کیانا به مهمانی می رود (15 اردیبهشت 1391)

 

کیانای من

کیانا از مهمانی برمی گردد!!

 

کیانای من

اولین نشستن کیانا بدون کمک 16 اردیبهشت 1391

 

کیانای من

گردش در اتاق 17 اردیبهشت 1391

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
2 خرداد 91 10:29
کیانا خانم ماشاالله برا خودت خانمی شدیا خدا حافظ و نگهدارت باشه عزیزم