کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

اسباب بازی محبوب کیانا

1391/3/2 10:53
نویسنده : مامان کیانا
412 بازدید
اشتراک گذاری

همه نی نی ها بین اون همه اسباب بازی که مامان باباهاشون براشون می گیرند یکی رو از همه بیشتر دوست دارند. کیانا هم ...

کیانای من

کیانا و اسباب بازی محبوبش 1 خرداد 1391

 

کیانا با دیدن این اسباب بازی چنان ذوق می کنه و جیغ می زنه که می خواد پرواز کنه از خوشحالی!!!

 

کیانای من

کیانا در حال خوردن شست پا

 

کیانای من

کیانا در حال دست زدن

زخم روی صورتش کار دختر خاله "هستی" ست!

 

هستی خاله

دختر خاله هستی

 

کیانای من

کیانا در حال گردش در خانه

 

کیانای من

کیانای من بدون شرح!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان پندار
2 خرداد 91 17:02
روزت مبارک مامان کیانا $$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مائده
9 خرداد 91 14:39
ماشالا به اين كياناي خوشگل.چه كاراي جالبي ميكنه اين دخمل