کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

کیانا بزرگ می شود! 10 ماهگی تمام شد!

1391/5/11 14:13
نویسنده : مامان کیانا
442 بازدید
اشتراک گذاری

 

کیانا و شیما

کیانا و شیما (خونه خاله نرگس 12 تیر 91)

 

کیانا و شیما

کیانا و شیما (خونه خاله نرگس 26 تیر 91)

 

کیانای من

کیانا و کلاه جدیدش که معمولا توی دستاشه نه روی سرش! (20 تیر 91)

 

کیانای من

تفکرات در خونه مامان مریم (24 تیر 91)

 

کیانای من

مهمونی دوستای مامانی (خونه خودمون 29 تیر 91)

 

کیانای من

مهمونی افطاری خونه خاله نرگس (5 مرداد 91)

 

کیانای من

تلاش کیانا برای روی پا ایستادن (8 مرداد 91)

اینم پای کوچولوی کیانا که این روزا موقع خوابیدن توی گهواره دوست داره اینجا بذاره!!!

کیانای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلا
15 مرداد 91 9:58
یاعلی کیانا فقط یک قدم مونده که راه بیفتی
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 15:15
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سجاد
27 مرداد 91 22:30
تقدیم به