کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

مسافرت

1391/6/1 14:23
نویسنده : مامان کیانا
431 بازدید
اشتراک گذاری

از 26 مرداد (شب) تا 30 مرداد رفته بودیم سفر. لرستان - ازنا (دیار مامان مریم!). خیلی خوش گذشت. کیانا هم حسابی دلبری کرد و با راه رفتن و ایستادنش همه رو به وجد آورد!

 

از شیرین کاریها دختر گلم رفتن روی میز بود! بله! دخترم وقتی دستای کوچولوش رو به میز می گرفت و می ایستاد خودش رو هل میداد و می رفت بالای میز و کلی ذوق می کرد!

 کیانای من

از گردشهای خوبمون رفتن به روستاهای اطراف ازنا و دربند بود که کیانای گل بیشتر راه رو خواب بود!

 کیانای من

کیانا بغل مامانی

 

سپهر

سپهر (پسر خاله رویا)

یه جای دیگه هم سد تقریبا جدیدی بود به نام "کمال صالح". یه جای خوب و دیدنی که کیانا هم از دیدن اون همه آب یه عالمه ذوق کرده بود.

 کیانای من و بابایی

کیانا و بابایی

 

کیانای من و بابا محمد

کیانا و بابا محمد

 

کیانای من

از خلاف کاریهای کیانا: خوردن چیپس و پفک!

چند روزی بود که کیانای نازم یه کم بی قراری می کرد و دوباره همه چیز رو گاز می گرفت (این از حرفه های اصلی کیانا بود که یه مدت از سرش افتاده بود!) یه کمی گریه و نا آرومی باعث شد تا مامان دیروز یه کشف تازه بکنه: دوتا دندون دیگه درحال رویش هستند! دندونهای پنجم و ششم کیانا در حال روییدن هستند و دخترم رو بی قرار کردند.

کیانای من

کیانا در حال خوردن کفشهاش! - خونه مادر جون

 

کیانای من

روز برگشت از سفر 30 مرداد 91 - خونه مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشیدا کوچولو
31 مرداد 91 14:03
قبونش بره خاله این جیگر رو که راه میره همیشه به سفر دلبری
مریم مامان پندار
1 شهریور 91 10:40
همیشه به سفر عزیز