کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

اولین دارو

1391/6/21 13:38
نویسنده : مامان کیانا
453 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم از روز جمعه که از عروسی برگشتیم یه کم بی حال بود. روز شنبه یه کمی بهونه می گرفت که من فکر کردم بازم واسه دندوناشه. یکشنبه که رفتیم خونه خاله فاطمه واسه کمک (آخه اثاث کشی شون تموم شد) کلی گریه کرد و بهونه گرفت و من نتونستم کمکی بکنم. دیروز حسابی تب کرد و آبریزش بینی و ... خلاصه شب رفتیم دکتر. آقای دکتر گفت سرماخوردگیه. گلوی کوچولوش هم متورم و قرمزه. دخترم برای اولین بار مجبور شد دارو مصرف کنه. آقای دکتر گفت چون وزنشم کمه و الان خیلی بی حاله بهتره یه آزمایش خون و ادرار و یه سونوگرافی هم انجام بده تا خیالمون راحت بشه مشکلی نداره.

حالا هم دخترم داروهاشو به سختی خورده و خوابیده. امروز تبش کمتره اما هنوز خوب نشده. چند روز دیگه که بهتر شد میبرمش واسه آزمایش و سونو گرافی:(

خدایا به دخترم و همه نی نی کوچولوهای ناز سلامتی بده...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرشیدا کوچولو
21 شهریور 91 15:57
عزیزم بلا به دور فرشته نازنین نبینم تب داشته باشی مانی هی این دخملی رو خوشکل کردی بردی بیرون ... براش اسفند دود کن
مائده(ني ني بوس)
28 شهریور 91 22:46
آخيييي.ايشالا زودتر خوب بشه
مامان آیلا
29 شهریور 91 11:10
بلا به دور چی شده که این عروسک کوچولو ناراحت شده ان شا اله خدا زود زود سلامتی شو برگردونه
مامان محمد سپهر
5 مهر 91 10:01
عزيزم الهي كياناي عسل زود زود زود خوب بشه الهي آمين
مامان آرشیدا کوچولو
6 مهر 91 0:38
مامانی کجایی دلم برا کیانا تنگ شده تولد عسلت پیشاپیش مبارک دلبری
مریم مامان پندار
7 مهر 91 17:59
عزیزم درد و بلاش تو سر دشمناش الهی زود خوب بشه سر بزن به دوستت عزیزم
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:44
عزيزم حال كيانا چطوره بهترن؟