کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

5 ماه و 18 روز گذشت...

1390/3/26 16:02
نویسنده : مامان کیانا
283 بازدید
اشتراک گذاری

تا امروز 5 ماه و 18 روزه که توی دل مامانی هستی.بغل

اینقدر عاشق تکون خوردنات شدم که بعضی وقتا که آرومی خودم بدجنسی میکنم یه کاری میکنم تا تکون بخوری!!!چشمک

چند شبه راحتتر میخوابم اما اصلا خوشحال نیستم. دلم میخواد توی خواب تکون بخوری و بیدارم کنی! نیشخندیه حس خوبیه وقتی توی دل مامانی جابجا میشی احساس میکنم داری باهام حرف میزنی. بغلماچوای خدای من! چه جوری طاقت بیارم تا تو بیایی و بغلت کنم. دلم می خوام صورتم رو بچسبونم به صورت نازت و با هم آروم بشیم.قلبماچ

زیادم بدجنس نیستم. الانم داری هشدار میدی که مامانی بلند شو از پای کامپیوتر که خسته شدم. منم میگم چشم نازنینم. به شرطی که همه ش نخوابی و به فکر عشق دل مامان هم باشی.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

golpesarebaba.blogfa.com
2 تیر 90 17:20
سلام منم خداروشکر میکنم که یه دوست دیگه بیدا کردم مرسی که به وبلاگ ما سر زدی .عاشق اسم کیانام احتمالا اسم نی نی بعدی ام کیانا است امیدوارم نی نی سالمی به دنیا بیاری در ضمن وبلاگ جالبی داری بازهم به ما سر بزن
Shahab
2 تیر 90 17:25
اين آخراش كه ميشه صبر آدم تموم ميشه ما ٢هفته داريم تا اومدن سايه و نميدونين چقدر سخت شده تحمل كردن اين روزا ايشالله به سلامت بياد و شاد باشيد
مامان پینگیل
2 تیر 90 22:33
میبینم که مثل من نمیزاری نی نی استراحت کنه
منم وقتی نی نی خوابه صداش میکنم یا یکاری میکنم تکون بخوره دخترتو میبوسم


اشکال نداره بعدا اونا نمی ذارن ما بخوابیم!!!