کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

حس خوب با تو بودن

1390/8/8 14:33
نویسنده : مامان کیانا
332 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بیداری دلم می خواد بخوابی. اما وقتایی که خوابی اینقدر دلم برای بغل کردنت تنگ می شه که نگو.

با اینکه وزنت داره زیاد می شه و دست و کمرم خیلی درد می گیره اما گرمای تنت که به دستام می رسه آروم آروم میشم. دلم می خواد هر لحظه فقط توی بغلم باشی و توی چشمات نگاه کنم و مثل همیشه با هم حرف بزنیم.

راستی کیانا جونم یه عادت خیلی جالب داره. دوست نداره پتو روش باشه. اول کار با یه مهارت خاصی دستاش رو از زیر پتو در میاره و بعد با تلاش زیاد و تکون دادن پاهای نازش کلا پتو رو کنار می زنه!!! اون وقت میگن چرا سرما می خوره!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ائلشن
8 آبان 90 14:45
خدا براتون حفظش کنه...
کیانای عزیز دایی بهرام دوستت داره و برات بهترین ها رو آرزومنده


ممنون دایی بهرام
مامان ابوالفضل
10 آبان 90 16:44
وای چه جالب منم وقتی ابوالفضل خوابه دوست دارم بیدار شه وقتی بیداره دوست دارم بخوابه جالبه ها