کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

درد و بلات به جون مامان

1390/8/10 13:09
نویسنده : مامان کیانا
261 بازدید
اشتراک گذاری

مادر به قربون صورت ماهت
دیروز از ساعت 11 صبح که بیدار شدی تا 1 شب 2 ساعت هم نخوابیدی. فکر کنم دل درد داشتی
چند بار شربت گریپ میکسچر بهت دادم یه ساعتی خوب بودی و دوباره جیغت بلند می شد. دائم به خودت می پیچیدی.
تا ساعت یک شب که خوابیدی
من که دیگه تمام تنم درد داشت. از بس بغلت کرده بودم.
خدا رو شکر تا صب راحت خوابیدی و تا الان که ساعت 1 بعد از ظهره یک ساعت هم بیدار نبودی. دو سه بار شیر خوردی و خوابیدی.
دعا می کنم دیگه هیچ دردی طرفت نیاد.

دیروز برای اولین بار موهای مامانی رو با دستای کوچولوت گرفتی و می کشیدی.با اینکه درد داشت اما کلی ذوق کردم و قربونت رفتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
10 آبان 90 16:42
ایشاالله هیچ وقت درد نداشته باشی کیانا جونم