کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

تعطیلات نوروز 90

1390/1/14 12:59
نویسنده : مامان کیانا
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوبم

تعطیلات امسال واقعا هم به من هم به بابایی حسابی چسبید. کلی این ور و اون ور رفتیم.

همه خوبیش به این بود که تو هم توی دل مامانی همه جا همراهمون بودی.

برات عیدی یه عروسک گاوی خوشگل برات خریدم. می دونم که خیلی دوسش داری.

ولی خودمونیم خیلی اذیت شدم. دل درد و پهلو درد همه جا باهام بود. حتی موقع غذا خوردن درد داشتم. بیشتر وقتا رو دراز می کشیدم. اما الان خیلی بهترم.

امیدوارم این سفرهام خیلی بهت فشار نیاورده باشه. خیلی مراقبت بودم. نگران بودم بگی آخه الان وقت سفر رفتنه؟!!

بی تاب دیدنتم. دلم میخواد زودتر بیایی تا حسابی بغلت کنم و ببوسمت.

فردا می رم پیش دکتر. می خوام برام سونوگرافی بنویسه تا ببینم دختری یا پسر! آخه دلم لک زده برای خرید و تزیین اتاقت.

به فرشته های مهربونت بگو خیلی مواظبت باشند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منصوره
14 فروردین 90 14:28
سلام دوست خوبم، مامان نینی! خوش به حالتون! من و نینی که الان هفته 21 رو می گذرونیم تموم عید رو تو خونه خوابیده بودیم، آخه دکتر استراحت مطلق داده بود
منصوره
14 فروردین 90 14:29
قدر لحظه های خوبت و بدون با آرزوی روزهایی سرشار از شادی و امید!