کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

هفته 14

1390/1/18 11:21
نویسنده : مامان کیانا
317 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه اومدیم توی هفته 14.

نی نی خوبم الان کلی بزرگتر شدیا!!!!

دوشنبه رفتم پیش دکتر. بهم گفت زوده برای تشخیص جنسیت. ماه بعد برم بهتره.

خانم دکتر دستگاه مخصوصش رو گذاشت روی شکمم و کلی گشت تا پیدات کرد!

وای چه صدای قلبی!!! دلم داشت ضعف می رفت. صدای قلبت رو ضبط کردم. بذار بزرگ بشی برات می ذارم بشنوی.

تازه خانم دکتر گفت دفعه بعدی بازم می ذاره صدای قلبتو ضبط کنم. آخه الان چون کوچولویی و بازیگوش دائم تکون می خوردی!!

خدایا به فرشته های مهربونت بگو مراقب نی نی من باشند.

آمیـــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زینب
21 فروردین 90 14:45
سلام. ان شاءالله که نی نی ت به سلامتی به دنیا بیاد. لذت عجیبی داره نوشتن برای وجود عزیزی که می دونی بهت وابسته س.