کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

انتظار

1390/1/24 15:55
نویسنده : مامان کیانا
293 بازدید
اشتراک گذاری

الان دیگه هفته 15 تمو مشده.

هنوز خیلی مونده و زیاد نیست. واسه دیدن تو انتظار خیلی شیرینه.

با اینکه دل درد زیادی دارم (زیر قفسه سینه مه. میگن مال معده ست) و به خاطرش شب زنده داری می کنم ولی عین خیالم نیست وقتی فکر می کنم همه اینا به خاطر اومدن توئه. نمی دونی چقدر خوشحالم که خدا منو توی خلقت تو شریک خودش کرده. امیدوارم بتونم از امانتش خوب نگهداری کنم.

به امیدن تموم شدن روزهای انتظار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب عشق مامان و بابا
24 فروردین 90 16:22
صفورا
25 فروردین 90 10:52
سلام عزیزم وبلاگ قشنگ و احساسات زیبایی داری منم تو هفته نهم هستم که باردارم امیدوارم هردومون دوران بارداری خوبی داشته باشیم الان که سه ماهت تموم شده دیگه حالت تهوع و اینا نداری؟ من که خیلی الان حالم بده