کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

کیانا بلده....

1391/2/7 11:06
نویسنده : مامان کیانا
637 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا از حدود یک ماه پیش صداهای خوشگلی از خودش در می آره. توی عید یاد گرفته بود بگه اَ بَ اَ بَ. الانم بلده بگه آببووووووووووو !!! حالا اینا یعنی چی نمی دونم!

کیانا بلده شست پاش رو بگیره و تا دهنش بیاره. البته هنوز موفق به خوردنش نشده!!!

کیانای من

*** کیانا به خاطر عکس آبروداری کرده و پاهاش رو آورده پایین تر از دهنش!!!***

کیانا بلده خیلی قشنگ جیغ بزنه. این جیغ ها چند تا معنی داره: خوابم میاد. خسته شدم. گرسنه مه. ذوق زده شدم. البته صدای هر جیغ با اون یکی کاملا فرق داره و قابل تشخیصه (البته فقط خودم می فهمم!!!)

کیانای من

*** اولین عکس از دندونای خوشگل کیانا ***

کیانا بلده خیلی راحت غلت بزنه و سینه خیز بره. سینه خیز رفتن رو از سوم اردیبهشت (که تولد من بود!) یاد گرفت و بهترین هدیه ای بود که گرفتم.

کیانای من

*** 3 اردیبهشت 91 کیانا در حال سینه خیز رفتن ***

 

کیانا بلده راحت توی خواب به پهلو بخوابه و از این جور خوابیدن لذت می بره!

کیانای من

*** کیانا در یک خواب آرام ***

کیانا بلده وقتی باباییش رو دید خیلی قشنگ با گریه هاش بهش بفهمونه که دلم برات تنگ شده زود باش بغلم کن. (شایدم میگه دیگه نوبت توئه که بغلم کنی!!!)

کیانا بلده غریبه ها و آشناها رو تشخیص بده و این کارو با خندیدن به آشنا ها نشون میده(برای خیلی آشناترها مثل مامان و بابای من و باباییش یا خاله هاش دست و پا هم می زنه که بره بغلشون). از غریبه ها رو برمی گردونه و خودش و می کشه عقب.

کیانای من

*** 31 فروردین 91 مهمونی سفره مامان مریم ***

کیانا بلده توی روروئک بشیه و حرکت کنه. (البته بیشتر می ایسته)

کیانای من

کیانا بلده خوب غذا بخوره و قراره حسابی بزرگ بشه.

(دیشب خواب دیدم کیانا بلده حرف بزنه!!! داشتیم با هم حرف می زدیم و من کلی ذوق زده شده بودم!)

کیانای من

*** شکلک جدید کیانا (لب بالاییش رو میبره توی دهنش!) ***

 

کیانای من

*** کیانا دیگه تقریبا همیشه این وریه!!! ***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ثمین
7 اردیبهشت 91 11:55
وای خدا چه قدر نازه
mamani helena
7 اردیبهشت 91 20:05
azizami eshghe khale ba on harf zadanet
مامان ابوالفضل
8 اردیبهشت 91 13:18
آفرین کیانا خانوم چقدر چیزا بلدی خوشگل خانومی
پروین
24 اردیبهشت 91 9:37
ناز گل عکستو دیدم ضعف کردم دوستت دارم