کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

کیانا به روایت تصویر

1391/4/24 13:26
نویسنده : مامان کیانا
429 بازدید
اشتراک گذاری

 

کیانای من

کیانا در حال تماشای مرغ عشق های مامانی

 

کیانای من

کیانا در حال بازی در گهواره

 

کیانای من

اینم رسیدن به یک آرزو: گرفتن پایه های گهواره!!

 

کیانای من

گل به سر عروس مامان!

 

کیانای من

کیانای میزبان (مهمانها: خاله رویا و مامان مریم و مادرجون و خانواده!!)

 

کیانای من

کیانا عاشق تلفن!

 

کیانای من

خوش به حال این عروسکه که کیانا این همه دوستش داره!

 

کیانای من

کیانا بعد از خوردن بستنی!

 

کیانای من

کیانا عاشق سیم مخصوصا سیم شارژر موبایل!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مائده
24 تیر 91 22:14
ماشالا چقدر شيرين شده
مامان آرشیدا کوچولو
27 تیر 91 1:59
عسسسسسسل تو خودت مرغ عشقی البته جوجه مرغ عشق رمز مطلبمون 1333
مامان آیلا
8 مرداد 91 10:20
به به چه دخملی خوش خنده ای . راستی بستنی مگه ترشه آخیش چه ژست بامزه ای گرفته