کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

کیانا و پویا

1391/5/3 13:24
نویسنده : مامان کیانا
375 بازدید
اشتراک گذاری

از برنامه های تلویزیونی محبوب کیانا "رنگین کمان" بود و هست که وقتی صدای شعر و آهنگهاش میاد کیانا سریع برمیگرده طرف تلویزیون و بیشتر وقتها هم با آهنگ دست می زنه!

آهنگ برنامه "مل مل" رو هم خیلی دوست داره اما این روزها که شبکه پویانمایی افتتاح شده کیانا کلی خوشحاله چون یه سره آهنگ شاد کودکانه پخش می کنه و کیانا با ذوق و شوق اونا رو نگاه می کنه و می خنده:)

از این موضوع منم خوشحالمچشمک

کیانای من

کیانا - حیاط خونه مامانی و آقاجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نگين
4 مرداد 91 13:10
سلام انشااله كه هميشه خوشحال باشيد . لراتون آرزوي سلامتي لبخند و آرامش دارم.كيانا جون رو ببوسيد.
مامان آرشیدا کوچولو
4 مرداد 91 13:29
عزیز خاله همش توی نوشتتون دنبال شخصیت پویا بودم
سپیده
4 مرداد 91 19:12
سلام. خوبید؟ اگه دوست دارید عکسهای جشن دندونی کوچولوتون رو تو وبلاگ کودک من بنام خودتون بزارم تا بقیه دوستان از ایده ها تون استفاده کنند. منتظر جوابتون هستم. با تشکر.
رها
8 مرداد 91 16:01
سلام عسیسم. دختر خیییییییییلییییییی نازی دارین.خدا براتون حفظش کنه. به ما هم سری بزنید
رها
8 مرداد 91 16:01
بهترين مجموعه براي آموزش صحيح از ابتداي كودكي مجموعه برتر به انتخاب چند مجله معتبر آمريكا و اروپا كودك دلبند شما خيلي زودتر از ديگر كودكان با مفاهيم مختلف آشنا مي شود ! با اعداد و حروف و اسامي و علوم به جذابترين شكل آشنا مي شود ! 7 DVD ------------------------------- آشنايي كودك با شكل ها ،دنياي رنگ ها # آموزش اعداد # آموزش زبان اولين حركات # علائم اوليه من # وقت لالايي # آشنايي با اعضاي بدن آشنايي با مزرعه و كشاورزي # آشنايي با حيوانات اهلي و حيوانات جهان آشنايي با موسيقي براي كودكان # آشنايي با دريا و اقيانوس آشنايي با حيوانات دريايي # آشنايي با آسمان # آشنايي با فصل ها جهانگردي # خانه من # مسافرت # دنياي ادبيات و .... ------------------------------- بهترين محصولات و سي دي هاي اورجينال و با کيفيت فقط در www.cd2012.blogfa.com
رها
8 مرداد 91 16:01
بهترين و زيباترين کارتونهاي روز دنيا. کارتونهاي جديد و زيباي ترکيه اي با زبان اصلي(اورجينال) مجموعه بي نظير كارتون winx + سريال وينکس + کنسرت وينکس+ فيلم سينمايي + و بازي وينکس کلاب. كارتون ناياب و زيباي سيندي Sindy مجموعه كارتون ناياب و زيباي برتز - bratz مجموعه كارتون بي نظير باربي Barbie كلاه قرمزي 91 و... فقط در www.cd2012.blogfa.com
سپیده
8 مرداد 91 18:39
سلام . یه مسابقه تو وبلاگ "کودک من" گذاشتیم. دوست داشتید شرکت کنید.
مامان آیلا
10 مرداد 91 12:46
چه خنده ای ای جانم همیشه صورتت و دلت خندان باشه . راستی چه گلهای کاغذی خوشگلی