کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

بازیگوشی های کیانا

1391/7/11 16:32
نویسنده : مامان کیانا
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

کیانای من

کیانا در حال خوردن جای نیش پشه خوش خوراک

******

کیانای من

کیانا در حال انجام بازی مورد علاقه اش: خرد کردن دستمال کاغذی!!!

********

کیانای من

کیانا با کلاه سوغاتی کردستان که بابا محمد زحمت کشیدند

*******

کیانای من

اینم کیانا و کلاه زمستونی عمو سجاد!

********

کیانای من

کیانا و خونه جدید خاله فاطی

********

کیانای من

بازم کیانا و دستمال کاغذی بازی!

********

کیانای من

عروسک مامان - جشن عروسی دختر دایی مامان (فهیمه جونی)

*********

کیانای من

اینم از قدم زدن کیانا که هنوز دست از سر دیوار برنداشته!

**********

 اندر سخنان کیانا:

* گوشی تلفن بازی: صدای اَ اُ اَ اُ اَ یعنی الو!

*******

* پرسش و پاسخ باکیانا:

ما: عمو سجاد کووووو؟ کیانا: نیــــــــــــی!

*********

*تلفظ واضح ماما و بابا

******

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله پروین
19 مهر 91 21:21
اون عکست که با لباس عروس گرفتی ولبتو جمع کردی خیلی قشنگه دختر خاله ،خاله برات اسپند دود میکنه