کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

تولــــــدت مبــــــارک!

1391/7/11 17:18
نویسنده : مامان کیانا
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم تولدت مبارک

امروز رسما یک ساله شدی! باورم نمیشه یکساله نور زندگیمون زیاد شده و تو دختر گلم منشا این همه روشنی هستی.

همیشه شاد باشی و سلامت.

کیانای من

 

برات دو تا تولد گرفتیم: یکی خونه مامانی و آقاجون (البته پیش درآمد تولد!) یکی هم خونه مامان مریم.

اینم از عکسهای تولدهای دختر گلم:

خوب اول از همه خونه مامانی و 6 مهر که شب تولد امام رضا هم بود. دختر گلم اول یه عکس خوب انداخت:

کیانای من

بعد کلاهش رو داد به دختر خاله هستی :

هستی خاله

 

و بعد به دختر خاله شیما

دختر خاله شیما

که اونا هم با کلاه کیانا جونم عکس یادگاری بندازند. اما کاش پسر خاله ها و پسردایی ها هم مثل دختر خاله ها آروم بودند:

کیانای من

(از راست: امیرحسین-حسام-محمد امین-کیانا-محمدجواد)

 

محمد متین

اینم پسر دایی متین که پشت صحنه بود!

خلاصه کیانا از اون همه سر و صدا و جیغ و هورای پسرها دلش گرفت و اشک نشست روی گونه هاش:

کیانای من

(ناخنهای کوچولوت رو قربون که مامانی اینقدر خوشگل برات لاک زده!)

اما بعد که دید این پسرهای فامیل ساکت نمیشن خودش مشغول پذیرایی از خودش شد:

کیانای من

و اما خونه مامان مریم

در سکوت و خلوتی همه چیزو آماده کردیم:

تولد کیانای من

کیک رو آوردیم:

تولد کیانای من

و کیانا خوشحال و خندون عکس انداخت:

کیانای من

با مامان مریم و بابا محمد:

کیانای من

و عمو سجاد:

کیانای من

اما نوبت که به مامان و بابایی رسید دخترک خسته شد و بقیه عکسها رو بی کیانا انداخته شد. مثل عکس بابایی و عمو سجاد:

کیانای من

هر دوتا تولد خیلی خیلی خوش گذشت.

مخصوصا قسمت کادوهاشچشمک

دست همه درد نکنه که به زحمت افتادند و برای کیانای گلم کادوی تولد گرفتند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mamane arshin)farnaz)
11 مهر 91 18:47
http://www.niniweblog.com/upl/arshingoogooli/13491909532.jpg?62 tavalodet mobarak khale joon az tarafe arshin va mamanesh
مائده(ني ني بوس)
12 مهر 91 9:42
١ سالگيت مبااااارك كيانا جون ايشالا تولد ١٢٠ سالگيت در كنار خانواده گرمت
مامان آیلا
12 مهر 91 10:35
تولد مبارک کیانا خانم گل گلاب . به به چه عکسهایی چه کیکی . چه با مزه داره انگور می خوره نوش جونت
مریم مامان پندار
12 مهر 91 10:53
مبارک باشه عزیزم الهی صد و بیست ساله بشی ای قربونش وای قربونش کی قربونش؟همه دنیا قربونش
خاله پروین
12 مهر 91 20:15
تولدت مبارک شاد شاد شاد باشی مثل خودم انگور دوست داری نوش جان عزیزم
مامان محمد سپهر
25 مهر 91 11:45
عزيزم تولد گل دختري را صميمانه تبريك مي گم منو ببخش كه دير متوجه شدمو................... تولد تولد تولدت مبارك .............مبارك مبارك تولدت مبارك...........................
مامان محمد سپهر
25 مهر 91 11:46
كاش من جاي كيانا بودم كه برام دوتا تولد بگيرين
ستاره زمینی
1 آبان 91 12:24
عزیزم با تاخیر تولدت مبارک فرشته ناز انشالا 120 ساله شی.