کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

دخترم سلام

1390/2/13 11:32
نویسنده : مامان کیانا
384 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلامماچ

بالاخره معلوم شد که خدا در رحتش رو به رومون باز کرده و یه دختر ناز بهمون هدیه داده.مژه

مامانی رفت سونوگرافی و همه بدنت رو دید. وای چقدر نازی!! قربون دست و پاهای کوچولوت برم. نمیدونی چه ذوقی کردم. اشک گوشه چشمم جمع شده بود. خانم دکتر همه جای بدنت رو بررسی کرد. قلب، کلیه، مثانه، ستون مهره ها و ... و خدا رو شکر همه چیز صحیح و سالمه. فقط مونده انظار مامان و بابا واسه بغل کردنت. بابایی هم دلش م خواست بیاد تو رو ببینه ولی نشد. اما من همه چیزو براش کامل تعریف کردم. اونم مثل من کلی ذوق کرد و قربون صدقه ت رفت.ماچ اینقدر تو دل مامانی تکون می خوردی با خانم دکتر کلی خندیدیمخنده

خانم دکتر سونوگرافی گفت تو 17 مهر به دنیا میایی. لبخند

حالا من و بابایی دنبال یه اسم خوشگل و با معنا برای دختر نازمون هستیم.ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)