کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

زیارتت قبول دخترم

1390/2/19 11:54
نویسنده : مامان کیانا
339 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه من و تو و بابابی مهربونت رفتیم مشهد پابوس آقا امام رضا (ع).

از ازدواجمون تا حالا با هم مشهد نرفته بودیم و چه شیرین بود که توی اولین سفرمون تو ه مکنارمون بودیم. کلی سفارشت رو پیش امام رضا کردم و ازش خواستم از خدا بخواد خیلی بیشتر مراقبت باشه. آخه من که یه دختر ناز بیشتر ندارم!

خیلی وش گذشت. تازه برات یه عالمه سوغاتی خریدم. خدا رو شکر توی سفر اذیت نشدم. (دل درد و کمردرد دیگه برام عادی شده. شاید تلنگریه که یادم باشه بیشتر مواظبت باشم)

امروز مامانی سرکار نرفته. یه کم استخونهای بدنش درد می کنه. هم برای خستگی راهه (دیروز صبح رسیدیم خونه) هم شاید یه کوچولو سرماخوردگی. به هر امروز موندم خونه تا با هم استراحت کنیم.


راستی هنوز برای اسمت تصمیم نگرفتیم. بابایی و من دوتامون اسم یاسمین رو خیلی دوست داریم. نمدونم هنوز مطمئن نیستیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
19 اردیبهشت 90 11:59
همیشه درپی بهترینها باشید . به ما سر بزنید .....