کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

در جستجوی نام

1390/2/23 17:24
نویسنده : مامان کیانا
519 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام.

دیروز کلی اسم خوندم تا چند تا اسم قشنگ پیدا کنم. نمی دونم. انتخاب سختیه. فعلا این چند تا اسم رو برات انتخاب کردیم:

کیانا (که از همه بیشتر ازش خوشمون اومد) به معنی طبیعت و جوهره.

دُرینا یعنی ارزشمند (از اینم خیلی خوشمون اومد)

دل آرام که خوب معلومه یعنی آرام بخش دل. محبوب و معشوق.

دیانا یعنی نیکی رسان.

مه نیا یعنی بزرگ زاده.

مهرانا یا مهرانه به معنای دارنده مهر.

سارینا یعنی خالص و پاک.

و خیلی اسمای دیگه که فعلا اینایی که گفتم رای بیشتری آوردند.

هر چی که اسمت باشه تو بهترین و ارزشمندترین موجودی هستی که خدا برای ما خلق کرده. با تمام وجودمون دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

صفا
4 خرداد 90 23:35
سلام امیدوارم دخترتون به سلامتی و صحت کامل به دنیا بیاد خدا براتون حفظش کنه. اسمایی که انتخاب کردین قشنگن به نظر من یاسمین خیلی خوشگل ؛البته ببخشید ها نظر می دم؛به آریانا و مه گل هم فکر کنید.سلامت باشید


مرسی صفا جون که نظر دادی
خاله مریم
7 خرداد 90 10:53
سلام ستاره جانمن به یه اسم دختر برخوردم خیلی خوشم اومد (بیتا) دختر بیهمتا ریشه اش کردیه فکر کنم
خاله مریم
7 خرداد 90 12:03
سلاممممممممممم
ستاره آسمونی اسم بنیتا رو دیروز شنیدم به معنای دختر بی همتا البته سلیقه خودت محشره .


مرسی خاله مریم جون.
خاله مریم
12 خرداد 90 15:55
هنوز پروژه اسم گذاری به جایی نرسیده؟