کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

واکسن کزاز

1390/3/5 12:30
نویسنده : مامان کیانا
503 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام.

چند روزیه برات ننوشتم. خودت که خبر داری مامانی چقدر دلش درد میکنه. البته بالای دلش که احتمالا به خاطر معده باشه و جای نگرانی نیست.

دکتر سفارش کرده بود این ماه برم واکسن کزار بزنم. منم که ون سرکار میرفتم گذاشتم موقع تعطیلات برم و دیروز رفتم واکسن زدم. خیلی درد داشت. هنوزم دستم خیلی درد می کنه. الهی مامان به قربونت بره. توهم که به دنیا بیایی باید واکسن بزنی اون وقت من دق می کنم اگه تو دردت بیاد.

اینقدر دلم می خواد اتاقت رو درست کنم اما فعلا منتظر خونه خریدنیم. فعلا که جایی گیرمون نیومده. بازم از خدا بخواه یه خونه خوب برامون پیدا کنه.

به حرف فرشته های مهربونت گوش کن تا بیایی توی بغل خودم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)