کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

شیرین کاریهای کیانا

1391/10/27 17:42
نویسنده : مامان کیانا
851 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان که الان حدودا یک سال و 3 ماه و نیمه شده اینکارا رو انجام میده:

وسایلش رو جمع میکنه میذاره سر جاش(توی کشو یا توی سبد) بعد واسه خودش دست میزنه ذوق میکنه و دوباره همه رو ولو میکنهنیشخند

تا کار بدی میکنه میزنه روی دستای خودش که مثلا وای وای وای یا شایدم میخواد ما بخندیم یادمون بره دعواش کنیم.

یاد گرفته فوت کنه. با دهنش صدای ششششش درمیاره که انگار داره سوت میزنه.قربونش برمماچ

تلویزیون دیدن(البته فیلم و کارتونهای خودش) رو خیلی دوست داره.هر وقت هر کدوم رو دوست نداره کنترل ها رو میاره و میگه عـــــا یعنی بزنید بعدیچشمک

وقتی من ادای گریه درمیارم از گریه من ناراحت میشه و بغض میکنهبغل

الانم دیگه نمیذاره من بنویسم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ستاره زمینی
4 بهمن 91 23:33
سلام خوشگل خانم پیش ما نمیای . افرین که کمک مامانی شدی وسایلت را جمع میکنی باز ولو میکنی.......
ستاره زمینی
7 بهمن 91 14:31
ستاره زمینی
7 بهمن 91 14:33
ستاره زمینی
7 بهمن 91 14:34
مامان کیانا
7 بهمن 91 16:03
سلام اجازه میدین لینک تون کنم .اگه موافقید بهم پیغام بدین .ممنون
مامان کیانا
10 بهمن 91 22:16
سلام ممنون که ما رو در لیست دوستانتان اوردید.
مامان سيد محمد سپهر
18 بهمن 91 10:14
به به كياني من ناز شده گل شده و كم كم داره فهميده تر مي شه