کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

خرید

1390/3/24 15:37
نویسنده : مامان کیانا
268 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم بر آن رفت که ...

هر چی وسیله تا حالا برات گرفته بودیم بردیم خونه مامانی اینا!

قرار شد با خاله ها بشینیم ببینیم چه وسایلی کم داری تا هفته بعد یه روز بریم خرید. (البته فعلا یه روز!)

قرار شد کمد و تختت رو یاسی و صورتی بگیریم. خیلی ترکیب نازیه. حتما وقتی خریدیم عکسش رو برای دوستات روی وب میذارم. البته الان نمی خریم. قرار شده شهریور بگیریم. مگه اینکه زودتر تکلیف خونه معلوم بشه.

گزارش خرید باشه واسه بعد از خرید کردن.

راستی پس فردا روز پدره. روز تولد بابایی مثل پارسال براش کیک پختم البته چون خیلی سرمون شلوغ بود (یادته که مکه ای داشتیم) نشد تزیینش کنم. اما می خوام برای روز پدر براش تلافی کنم. تو هم حتما باید کمکم کنی نازنینم.

صبحها دیر صبحونه می خورم. صبجانه ثابتی دارم: شیر و عسل و خرما. امیدوارم کافی باشه برامون. چون اصلا میل به خوردن ندارم. از بس شبها رو بد می خوابم صبح نمی تونم زود بیدار شم. ولی سعی می کنم خودمو اصلاح کنم!!

منتظر خبرای شیرین باش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی
25 خرداد 90 15:45
سلام عزیزم مرسی بهم سر زدید برای ارزوهای خوبتون هم ممنونم من هم شما رو لینک کردم امیدوارم نی نی نازتون زودی بیاد تو بغلتون ایام به کامتون
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:16
از الان همه ی چیزای خوشگل کیانا جون مبارک