کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

سوغاتی هات مبارک!

1390/3/17 12:25
نویسنده : مامان کیانا
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازمماچ

مامانی به قربونت بره که این همه برکت داری با خودت میاری. دیروز مامانی از سوریه کلی برات سوغاتی آورده بود.یه عالمه لباس و کفش و عروسک خوشگل.بغل

تازه یادته گفتم صاحب کار بابایی رفته بود مکه؟ اونم دیروز برات یه عالمه لباس کادویی آورد.لبخند

فقط مونده خودت بیایی تا این لباسای خوشگل رو تنت کنم و قربون صدقه ت برم.بغل اخ که دلم یه ذره شده برات.

راستی برات گفتم چند روز پیش خوابت رو دیدم؟ به دنیا اومده بودی. خونه داییم بودیم فکر کنم. مهمونی بود. تو هم بودی. صورت ماهت رو نمی دیدم اما بودی. تازه بهت شیر دادم. واااای خدا دخترم از من شیر میخورد. خیلی حس خوبی بود. بعدشم توی خواب بهت چهار مغز و شیر و عسل دادم خوردی. خیلی لذت بخش بود.

لحظه شماری می کنم این حس رو توی واقعیت تجربه کنم. خیلی دوستت دارم.قلب

مواظب گل من باش.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
17 خرداد 90 13:25
سلام به گل دختر
سوغاتیهات مبارک
امیدوارم خواب مامانی به موقع تعبیر بشه و گل دختر بپره بغله مامانی
از وبلاگتون خوشم اومد با اجازتون لینکش می کنم


منم شما رو جز دوستان پیوند می زنم.
negin
18 خرداد 90 15:38
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم موفق باشيد
shahab
19 خرداد 90 15:26
سلام ایشالله زودی بیاد ما هم منتظرییییییییییییییییییییییییییییییییییم این اخرش آدم کم طاقت میشه :دی