کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

اخبار هفته 22

1390/3/16 14:09
نویسنده : مامان کیانا
272 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هفته 22 تموم شد و وارد هفته 23 شدیم.

بعد سه روز تعطیلی بابایی امروز رفت سر کار. توی تعطیلات حسابی استراحت کردیم. پام که سوخته بود هم خیلی بهتر شده. دیروز رفتیم یه کفش راحتی خریدیم. لبخندآخه کفشم برام تنگ شده. بعی وقتا پاهام خیلی ورم می کنه.

امروز باید بریم فرودگاه. آخه مامانی و آقاجون (مامان و بابای خودم) از سوریه برمیگردند. تازه خاله نرگس و محمد جواد و باباش هم رفته بودند. فکر کن محمد جواد رفته سوریه!!! طفلی کلی از هواپیما می ترسید. البته منم می ترسم! آخه تا حالا سوار هواپیما نشدمزبان

خلاصه که ما هم جزء کمیته استقبالیم و قراره بریم دنبالشون. مامانی می گفت میخواد برات کلی سوغاتی بیاره. ببینیم چی برای دختر گلمون آورده!سوال البته مهم سلامتیشونه که از خدا میخواهیم.

راستی دختر گلم فعلا برات اسم کیانا رو انتخاب و اعلام کردیم. همه خوششون اومد و گفتند خیلی قشنگه. گرچه مطمئنم تو قشنگترینی و هر اسمی داشته باشی قشنگترین اسم دنیاست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

negin
16 خرداد 90 14:13
سلام وب قشنگي داريد. مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده
مامان آتین
16 خرداد 90 14:42
سلام عزیزمممم ممنونم از اینکه به وب آتین کوچولوی من سر زدی ایشالا این هفته های پایانی بارداری هم به خوشی میگذره و دخمل کوچولوی شما هم به سلامتی دنیا میاد و همونطور که خودت گفتی با آتین دوستای خوبی برای هم میشن منم دو ماه آخر پاهام ورم داشت و همه کفشام برام تنگ شده بودن ایشالا مامان بابای گلتم به سلامتی از سفر برگردن و سوغاتیای خشنگ خشنگ واسه دخملمون بیارن مواظب خودت و نی نی باش بوووووووووس
مامان آتین
16 خرداد 90 14:43
راستی ممنون از اینکه لینکم کردی عسیسم منم می لینکمت
negin
17 خرداد 90 12:26
سلام ممنونم كه سر زدين . لينكتون كردم
الی
17 خرداد 90 22:40
سلام وب قشنگي داريد مامانی . مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم


سلام.من شما رو پیوند زدم جز دوستانم.