کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

آزمایش قند

1389/12/14 15:47
نویسنده : مامان کیانا
667 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 1 اسفند یه آزمایش کلی داشتم. 10 اسفند جواب رو گرفتم. همه چیز خوب بود الا قند!! من که همیشه قندم زیر 70 بود یه دفعه شده بود 118!!!!

دکتر هم تعجب کرد و یه تست GCT داد. گفت احتمالا ساعات ناشتاییت کم بوده یا آخرین ساعت یه چیز شیرین خوردی. خلاصه پنجشنبه 12 اسفند رفتم دوباره آزمایشگاه. وای که چه آزمایش بدی. یه لیوان شربت که مثل نوشابه ی زرد مونده گرم و خیلی خیلی شیرین و بد مزه به خوردم دادند و گفتند برو یک ساعت دیگه بیا. برگشتم و نمونه گیری کردند.

امروز یعنی شنبه 14 اسفند رفتم جواب رو گرفتم. 84. خیلی خوب بود. خط نرمالش 130 بود و مال من خیلی طبیعیه. یعنی مشکل قند ندارم.

خدایا شکرت!

با این حال امروز میرم پیش دکتر ببینم چی میگه. آخه از دیروز یه کمی حالم بده. (اس اس گرفتم!!) تازه امروز مدرسه هم نرفتم. برم اگه بشه واسه تا آخر هفته مرخصی بگیرم تا روبراه بشم.

راستی نی نی مامان! دیروز کلی برات خرید کردم. برات کلی نقشه دارم. زودتر بیا پیشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

naمربم
16 اسفند 89 15:00
سلام ستاره جان خوبی نی نی خوبه ممنون که سر زدی