کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

دلم تنگ میشه...

1390/6/31 14:56
نویسنده : مامان کیانا
257 بازدید
اشتراک گذاری

همه اونایی که مامان شدند حتما این حس رو تجربه کردند. حس خوبی که وقت تکون خوردن نی نی نازشون توی دلشون دارند.

این روزا همه ش حواسم به اینه که حتما تکون داشته باشی و وقتی تکون می خوری یت دل مامانی رو فشار می دی با این که دردم میاد اما حس می کنم زیباترین احساس دنیا رو دارم و دلم نمی خواد تموم بشه. مطمئنم وقتی به دنیا بیایی دلم برای این احساس خیلی تنگ میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
1 مهر 90 12:21
سلام، آره یه حس دلتنگیه، ولی وقتی میاد تو بغلت میبینی که این حس خیلی خیلی قشنگتره ایشاالله هرچی زودتر بیاد بغلت و حسش کنی
mamani helena
4 مهر 90 17:15
salam azizam .vaghti enshala be donya biyad ta chand mah hanoz to shekamet ehsasesh mikoni vay delam vase on roza tang shode