کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

ما اومدیم

1390/7/27 12:12
نویسنده : مامان کیانا
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
دخترم قدمت مبارک. ببخش دیر اومدم. تو خودت بهتر از همه می دونی که چقدر کار برام درست کردی!!
بذار از اول بگم:
یکشنبه 10 مهر صبح با بابایی از خواب بیار شدیم و رفتیم دنبال کار مرخصی برای دو هفته اول مهر. گواهی دکتر داشتم اما باید کمیسیون پزشکی هم تاییدش می کرد. رفتیم کاراش رو انجام دادیم و ساعت تقریبا نه و نیم صبح شده بود. طبق قرار قبلی رفتیم دنبال خاله نرگس و بعد هم بیمارستان. محمد جواد هم همراهمون اومد.
توی بیمارستان گفتند هنوز زوده بیایی. اول گفتند برو چند روز دیگه بیا ولی بعد که یه نوار قلب ازت گرفتند و یه سونوگرافی کردند دیدیم ضربان قلبت یه کمی پایینه (حدود 120) و گفتند مایع کیسه آبت هم کم شده. دکتر دستور بستری داد و من ساعت 12 ظهر رسما بستری شدم. وای که چه روزی بود.
آمپول فشار تاثیری نداشت. کلی سرم و آمپول بی فایده بود. انگار توی دل مامانی جات خوب بود و نمی خواستی بیرون بیایی. خلاصه اون شب رو توی بیارستان گذروندم. تا صبح بیدار بودم. بابایی بعدا تعریف کرد که اونم پشت در بوده و خیلی بهش سخت گذشته.
بالاخره فردا شد. دو شنبه 11 مهر 90.
بازم همون کارا. آمپول و قرص و کارای زایمان. ساعت 11 و 40 دقیقه کیسه آبم رو پاره کردند تا تو بیایی. اما اینبار دیدند قلب نازت موقع فشار افت می کنه و به 70 می رسه. ساعت 1 و 30 دقیقه شده بود که دکتر دستور داد بریم برای اتاق عمل و سزارین. دیگه تا وقتی کارای اتاق عمل انجام شد یک ساعتی گذشت. از کمر سر شده بودم و منتظر شنیدن صدای تو بودم. وقتی صدات رو شنیدم خیالم راحت شد و خوابم برد. ساعت 3 توی اتاق ریکاوری بیدار شدم و من رو بردند توی بخش. تا مامانی (مامان من) اومد و لباس تنت کرد و تو رو بهم داد ساعت 4 شده بود. قربون شکل ماهت که اینقدر زیبا بودی. همون موقع ها بری اولین بار شیر خوردی و من با همه دردی که داشتم لذت بردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان پندار
27 مهر 90 12:49
سلام عزیز خاله حالت چطوره؟ خوش اومدی به این دنیا زودی به مامانی بگو عکستو بذاره صورت ماهت رو ببینم
نگين
28 مهر 90 13:35
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
کیانا
11 آبان 90 2:57
من عاشق اسمم هستم و خوشحالم که اسم دختر شما هم کیانا هست، امیدوارم خوشبخت باشه ...
راستی معنی اسم کیانا خیلی بیشتر از چیزی هست که نوشته بودین ...


کیانای عزیز
مرسی که به ما سر زدی. از معانی کیانا حتما برام بگو