کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

چند روزه...

1390/8/1 12:54
نویسنده : مامان کیانا
284 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

چند روزه به سفارش دکتر قطره مولتی ویتامین می خوری. شیر هم ماشاالله خیلی می خوری. تازگی ها یاد گرفتی موقعی که بغلت می کنم کف پاهای نازت رو فشار می دی به پای مامانی و خودت رو پرت می کنی عقب!! دختر خیلی قوی شده ها!!!!

چند روزه موقع ناراحتی چنگ می زنی به صورت نازت و بعضی وقتام که دردت میاد جیغ می کشی. مامانی آخه حیف صورت ماهت نیست خط خطی بشه؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان پندار
1 آبان 90 13:01
ای جان دقیقا همین کارارو پندار میکرد
فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر
1 آبان 90 13:35
فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر یکی از زیرمجموعه های ایران مارکت سنتر که با بیش از 10000 کالای متنوع در خدمت مشتریان می باشد از مزیت های این فروشگاه این است که اول کالا را تحویل می گیرد و سپس نسبت به پرداخت وجه آن اقدام میکنید. با یکبار خرید مشتری همیشگی ما شوید.
مامان ابوالفضل
1 آبان 90 19:11
سلاممممممممممممممممممم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکههههههههههههههههههههه مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک البته ببخشید با تاخیر خیلی توی وبها گشتم اسم وبتون و گم کرده بودم می دونستم که نزدیک زایمانتونه چه دخمله نازیه کیانا جون از طرف من هم ببوسش بالاخره انتظار پایان گرفت و اومد بغلت
نیکوکلام
2 آبان 90 8:52
سلام عزیز قدم نو رسیده مبارک! دختر خیلی زیبایی داری خدا حفظش کنه!! اینقدر هم براش بیقراری نکن من به جای شوهرت حسودیم شدا