کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

خونه تکونی

1389/12/19 14:36
نویسنده : مامان کیانا
315 بازدید
اشتراک گذاری

روزای آخر سال 89 داره تموم میشه و همه دارند خونه تکونی می کنند.

منم دلم میخواست امسالم کلی خونه رو بتکونم که ....

چه خوبه تو هستی. هر لحظه کنارمی. از اینکه داری توی دل من رشد می کنی حس خوبی دارم!

امشب قراره با بابایی کلی کار انجام بدیم. البته قراره من دستور بدم(!) و بابایی انجام بده

آخه مامانی نمی خواد تو اذیت بشی و بهت فشار بیاد. غصه نخور زیاد بهش کار نمیگم. کارایی که باید بره روی چهار پایه و پلکون با بابایی. بقیه کارا با خود مامانی.

دیروز با بابایی رفتیم چند تا قفسه برای داخل کابینت های آشپزخونه گرفتیم که من امروز بتونم حسابی مرتبشون کنم.

فکر نکنم تو این خونه رو ببینی. آخه به خاطر وجود نازنین تو می خواهیم خونه رو عوض کنیم. این خونه یه اتاق خواب بیشتر نداره. دنبال خونه دو خوابه ایم. احتمالا تابستون جابجا میشیم. دعا کن یه خونه خوب پیدا کنیم.

به فرشته های مهربونت بگو خیلی مراقبت باشند.

منتظرتیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
19 اسفند 89 16:03
الهی ..... خدا حفظش کنه