کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

من و 9

1389/12/22 17:44
نویسنده : مامان کیانا
255 بازدید
اشتراک گذاری

من از بچگی علاقه خاصی به عدد 9 داشتم. نمی دونم چرا. شاید یه دلیلش این بوده که بزرگترین رقمه!! همیشه برام خوش یمن بوده.

مثلا 9 سالگی به سن تکلیف رسیدم(!). سال 79 رفتم دانشگاه. سال دوم دانشگاه 19 ساله شدم و بهترین سال دانشجوییم بود! و خیلی چیزای دیگه که هر وقت بتونم برات میگم.

الانم که سال 89 هست و تو توی دل منی و سال 90 به دنیا میایی!

همیشه مطمئن بودم توی 29 سالگیم بزرگترین اتفاق زندگیم میفته و حالا وقتی 29 ساله میشم تو به دنیا میایی!!!

این روزا مشغول کارای خونه و عیدم. اما دائم به اتاق تو فکر می کنم. نمی دونم چه رنگی رو برات انتخاب کنم. شاید وقتی معلوم بشه دختری یا پسر بهتر بتونم تصمیم بگیرم.

مشتاقانه منتظرتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)