کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

آهنگهای مورد علاقه کیانا

1390/9/27 12:36
نویسنده : مامان کیانا
505 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه مریض شدم. سرماخوردگی. زیاد حال ندارم بیام و بنویسم. فقط اومدم بگم "همه چی آرومه"!!! این آهنگ مور علاقه کیاناست. هر موقع می خواد بخوابه این اهنگ رو براش میذارم. چند تا آهنگ دیگه رو هم خیلی دوست داره. یکیش آهنگ "از لطف بودن توئه" و یکی هم آهنگ "خانومم". از آهنگ های دیگه هم یکیش آهنگ عروسک "خوشگل من" و یک اهنگ چوپانه که عروسک "چرا" می خوند. لالایی "گنجشگ لا لا ..." رو هم که خودم براش می خونم خیلی دوست داره و کامل گوش میده و می خوابه. فعلا هم خوابیده و قراره من کارای خونه رو انجام بدم!!!

خدابا سلامتی و آرامش زندگی ما رو هر روز زیادتر کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا
27 آذر 90 15:34
سلام.اخی مامانی مهربون سرماخوردی انشاالله زود خوب می شی.چه خوش سلیقه هم هست کیانا جان.
mamani helena
28 آذر 90 23:59
akhey enshala zod khob beshi golam bah bah dokhmale balaro bebin .yaldaton mobarak golam
dust
29 آذر 90 15:26
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
آرشیدا کوچولو
30 آذر 90 11:35
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا