کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

فعالیت های روزانه

1390/10/19 16:47
نویسنده : مامان کیانا
253 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم حسابی بزرگ شده. خیلی هم قوی تر و باهوش تر شده. دیگه بلده غلت بزنه. با صدای نازش منو از خواب بیدار کنه. وقتی کنارش می خواب مو بیدار یشه اینقدر با دستای کوچولو و نازش بهم می زنه تا چشمام رو باز کنم و صورت متهش رو ببینم. اونوقته که برای مامانی یه لبخند دلنشین می زنه و دو تایی با هم می خندیم. هر چی التماسش می کنم بذاره یه کم دیگه بخوابم نمی ذاره!!

هنوزم بعضی وقتا دل درد داره (البته خیلی کمتر شده) اما خوبیش اینه که می دونم باید چکار کنم و فوری خوب میشه دخترم.

گاهی هم آب دهنش میریزه و بابایی می گه می خواد دندون در بیاره. ولی من می گم خیلی زوده. شاید به خاطر سردی و این چیزا باشه. نمی دونم.

دخترم دیگه راحت روی شکم می خوابه و سرش رو محکم بالا نگه می داره. کلی هم دست و پا می زنه.

بابای هستی کلی کتاب برای کیانا گرفته که عکسهای رنگی و خوشگلی در مورد همه چیز داره. مثل میوه ها، حیوانات، سبزیجات و ... .وقتی اونا رو نشون دخترم می دم با کلی ذوق نگاهشون می کنه.

کیانای من

امشب هم قراره بریم دکتر گوشهای کوچولوی دخترم رو سوراخ کنیم و براش گوشواره بگیریم. آخ که دختر ماه گل من چه خوشگل تر میشه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)