کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

قصه های من و کیانا

1390/10/19 16:50
نویسنده : مامان کیانا
340 بازدید
اشتراک گذاری

کیانای گلم خیلی دوست داره براش حرف یزنم. منم همیشه براش صحبت می کنم. از همه چیز براش می گم. یکی از سرگرمی های ما قصه عکس روی لباسهای کیاناست. هر کدوم از لباسهایی که می خوام تنش کنم اول یه قصه برای عکس روش براش تعریف می کنم. مثل قصه زنبور صورتی، لاکپشت کوچولو و قورباغه، میمون شیطون، گربه ها و سگ ها و ... .

کیانای من

حتما سر فرصت این قصه ها می نویسم تا یادمون بمونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان پندار
19 دی 90 18:16
کیانا عسلم، این عکست خیلی شبیه عکس پنداره اونم چشماشو گرد میکنه و با تعجب نگاه میکنه بخورمت جیگرم


آره مریم جون. منم بعضی عکسهای پندار جون به نظرم خیلی شبیه کیاناست.
فاطمه
28 دی 90 20:37
اره لیلا جون منم ازاین کارا کردم که حالا روزگارم اینه هانیه خانم تو خواب هم حرف میزنه