کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

گوشواره هات مبارک

1390/10/20 12:25
نویسنده : مامان کیانا
343 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم!

دیشب با هم رفتیم پیش آقای دکتر. اول آقای دکتر معاینه ت کرد و گفت همه چیز روبراهه. بعد گفت بشینید روی صندلی روبروی من تا گوش دخترتون رو گوشواره بزنم.اول من با شجاعت تو رو بغل کردم و نشستم. هنوز 2 ثانیه نشده بود که بدنم ضعف گرفت و سرم گیج رفت. به آقای دکتر گفتم حالم بد شده اونم گفت نی نی رو بدین به باباش و خودتون نگاه نکنید. ما هم همین کارو کردیم و بابایی بغلت کرد. یه گوشواره طلایی برات انتخاب کردم. بمیرم برات که با سوراخ شدن اولین گوش دلت از حال رفت و گریه ات بلند شد. من که داشتم می مردم. تا گوش دوم رو سوراخ کردند توی تمام ساختمون صدای تو پیچید. فوری بغلت کردم و چند دقیقه ای خیلی بد جور گریه کردی. دلم می خواست زار بزنم و منم باهات گریه کنم. چند دقیقه بعد تا برسیم به ماشین توی بغلم خوابت برد و آروم شدی.

 

اینم عکس کیانا و گوشواره هاش:

کیانای من

یک ساعت بعد از سوراخ شدن گوشها

 

کیانای من

فردای گوشواره دار شدن (یعنی امروز)

 

اینم شکلک جدید کیانا که تازه یاد گرفته:

کیانای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamani helena
20 دی 90 13:39
vay khale joon mobarakeeeeeeeee azize delami
بابای مهتا
20 دی 90 14:21
سلام
بابای مهتا هستم
خیلی ممنونم که به وبلاگ عزیز من هم سری زدید
ایشالا که همیشه شاد شاد باشید و داغ عزیزاتون رونبینید


مرسی که به دیدن کیانای من اومدید.
مریم مامان پندار
20 دی 90 19:53
خدا جون چقدر این گوشواره ها به کیانای من میاد
مامان آرشیدا کوچولو
22 دی 90 21:50
وای مبارک باشه چقدر خانم شدی اما ما تحمل گریه آرشیدا رو نداریم احساس میکنم خیلی درد داشته باشه


دردش خیلی کمه. در حد سوزن آمپول. بیشتر بچه ها می ترسند و گریه می کنند. نگران نباش هر چی زودتر بری بهتره چون نی نی های کوچولو گوششون نرم تره و قدرت کندن گوشواره رو ندارند.
مامان ابوالفضل
23 دی 90 8:00
سلام عزیزم مبارکهههههههههههه
هانیه خان محمدی
28 دی 90 20:35
وای کیانا چقد بزرگ شدی بابا گوشواره هات مبارک به مامانت بگو تو رو بیاره خونه ما تا من ازت مراقبت کنم


چشم خاله جون