کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

کیانای مامان

1390/11/1 14:24
نویسنده : مامان کیانا
471 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم از روزی که گهواره دار شده بود هر شب توی گهواره می خوابید. بدون گهواره انگار خوابش نمی برد. البته خودم هم از ترس مورچه هایی که دنبال یه دختر شیرین می گردند می ترسیدم روی زمین بخوابونمش (آخه کیانا روی تخت ما جاش نمی شه و ما مجبوریم به خاطر کیانا روی زمین بخوابیم)

اما الان: سه شبه که دخترم کنار مامانی توی بغل خودم می خوابه و آروم و راحت تا صبح می خوابه (البته مثل همیشه سر اذان صبح بیدارم می کنه!)

یه اتفاق جالب که کیانا آب دهنش میریزه که بزرگترها می گن واسه پایه دندونهای نازشه که قراره بعدا دربیاد. دیشب انگار یه کم لثه هاش می خارید پستونک گذاشتم دهنش. اول یه کم با تعجه نگاهم کرد و بعد شروع کرد به خوردن. کم کم خوشش اومد و وقتی از دهنش بیرون می آوردم نناراحت می شد. امروز ظهر هم دوباره همین اتفاق افتاد. اینم عکس کیانا در حال خوابیدن و پستونک خوردن:

کیانای من

****علاقه جدید کیانا به پستونک خوردن****

اینم شکلک جدید کیانا که ده روزیه یاد گرفته:

کیانای من

****علاقه شدید و جدید کیانا به درآرودن زبونش****

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

dp
1 بهمن 90 18:17
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .
مامان ابوالفضل
3 بهمن 90 19:10
ای جانم سلام الهی چه نانازیه این دخملی