کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

اولین سفر به لرستان

1390/11/5 11:55
نویسنده : مامان کیانا
617 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش مامان و بابای بابایی رفتند ازنا (دیار مامان مریم!). دوشنبه 3 دی بود که بابایی هوس کرد ما هم بریم. منم که از توی خونه موندن واقعا خسته شده بودم احساس کردم به یه سفر هر چند کوتاه نیاز دارم. بعدازظهر بدون اینکه به کسی بگیم راه افتادیم. می خواستیم وقتی رسیدیم اونجا همه رو غافلگیر کنیم. ساعت حدود 6 و نیم رسیدیم که فهمیدیم مادر جون (مادربزرگ بابایی) با مامان مریم و بابا محمد و عمو سجاد رفتند علیگودرز خونه خاله افسانه بابایی. ما هم رفتیم خونه خاله رویا و شب اونجا موندیم. فردا صبحش رفتیم خونه مادرجون و همه رو دیدم. خیلی خوش گذشت. گرچه تو خیلی بی قراری کردی اما آب و هوایی عوض کردیم و همون روز یعنی سه شنبه بعد ازظهر برگشتیم. شب خونه خاله اعظم که همه رو مهمون کرده بود رفتیم و شب اول ماه ربیع الاول رو با شیرینی خوردن جشن گرفتیم.

دختر گلم تقریبا تمام مدت رو توی ماشین خوابیده بود. اینم عکسهای کیانا توی ماشین:

کیانای من

***کیانا در مسیر رفتن***

 

کیانای من

***کیانا در مسیر برگشتن***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان پندار
5 بهمن 90 20:22
کیانا جونم همیشه به سفر خاله خوش گذشت جیگر طلا؟ ایندفه بگو بیارنت خوزستان پیش من عزیزم تا ببینمت


حتما خاله جون. خیلی دوست داریم بیاییم و شما رو ببینیم.