کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

حمام ما

1390/11/7 13:42
نویسنده : مامان کیانا
370 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 7 دی ماه 1390 ساعت 12 ظهر بالاخره مامانی (یعنی من)جرأت پیدا کرد و با کمک بابایی تو رو برد حمام.
اول بابایی رفت حمام رو گرم کرد و بعد ما رفتیم توی حمام. وقتی لباسهات رو درآوردیم این ور و اون ور رو نگاه می کردی. آخه بعد از اون اولین حمامت تا حالا خونه خودمون حمام نرفته بودی. (یا خونه مامانی رفتی حمام یا خونه خاله فاطی)
خلاصه با هر سختی بود شستیمت و اومدیم بیرون. اصلا گریه نکردی. خیلی آروم بودی و فقط نگاه می کردی. (آفرین دختر گل مامان)
حالا هم شیر خوردی و مثل یه فرشته ناز و کوچولو آروم خوابیدی.
زندگیت پر از آرامش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
9 بهمن 90 0:19
سلام دوست عزيز. اگردنبال سرهمي،بادي،لباس هاي منزل و بيرون بسيار شيك و ماركدار اصل با كيفيت عالي ميگرديد به ما سر بزنيد: http://babybrandsstore.blogfa.com/ امكان حضور شما همراه همسر و يا ارسال با پيك و يا پست پيشتاز با هزينه اي اندك به تمام نقاط ايران فراهم است. نگران هيچ مسافتي نباشيد ما كنار شماييم. حتماً از محصولات ما ديدن فرماييد.
مامان آرشیدا کوچولو
9 بهمن 90 13:44
وای آفرین مامان شجاع من از روز دهم آرشیدا خودم و باباییش حمامش میدادیم یک ماهی هم هست خودم تنها حمامش میدم وقتی بابایش نیست مجسم کن چقدر سخته تازه اولش خودم دوش میگیرم