کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

آخرین روز 3 ماهگی

1390/11/10 11:30
نویسنده : مامان کیانا
317 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز سه ماهگی دختر گل مامانیه.از فردا کیانا چهار ماهش کامل می شه و وارد پنجمین ماه زدگی با برکتش می شه.

این روزا کار من شده برگردوندن کیانا از حالت غلت زدگی!!!! دخترم از غلت زدن اینقدر خوشش اومده که تا میزارمش روی زمین فوری میغلته. اولش می خنده و بعد که خسته میشه گریه ش درمیاد. و این جاست که مامانی به دادش می رسه. الانم توی بغل من نشسته و هی تکون می خوره. شبها هم دیگه دوست داره به پهلو بخوابه. منم تا صبح خواب و بیدارم که نکنه بد جور بغلته و من نفهمم. حالا شما بگید من و کیانا کی باید بخوابیم؟!

چهارشنبه عسل مامانی باید بره برای واکسن 4 ماهگی. بازم من موندم و استرس. خدا کنه این دفعه دردش کمتر از قبلی باشه...

خدایا همه بچه ها رو سالم و سلامت نگهدار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
11 بهمن 90 11:12
ای جانم مبارکه مبارک ورود به چهارماهگی مبارک امیدوارم که واکسنش و به سلامتی بزنه