کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

4 ماهگیت مبارک

1390/11/11 17:16
نویسنده : مامان کیانا
323 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم. امروز 4 ماهه شدی. خیلی کارها یاد گرفتی و با ذوق و شوق برامون انجام می دی. مثل غلتیدن، آواز خوندن، جیغ زدن، به پهلو خوابیدن، پرواز کزدن (وقتی می غلتی، دست و پاهات رو بالا می گیری و تکون می دی انگار که داری پرواز می کنی!). یاد گرفتی وقتی نمی خواهی شیر بخوری زبونت رو بیرون نگه داری، خیلی راحت تر از قبل می خوابی و منظم شدی! صدای مامان و بابا و میشناسی و خیلی قشنگ با صدای بلند می خندی. آب دهنت هم هنوز میاد و بیشتر وقتها پیشبند داری.

کیانای من

***از این عکست که آخرین روز 3 ماهگیت ازت گرفتم معلومه که حسابی بزرگ شدی و خانومی شدی برای خودت.***

کیانای من

***قربون صورت نازت برم که هر شب ماه بهت حسودی می کنه***

کیانای من

***کیانا بعد از یه غلت زدن موفق***

کیانای من

***موفقیت های اولیه کیانا بعد از غلتیدن***

کیانای من

***صورت ماه دخترم با کلاهی که خودم براش بافتم***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان پندار
11 بهمن 90 20:27
مبارکهههههههههههههه بزن دست قشنگه رو به افتخار گلم ماشالله اسفند دود کن برا دخترم مامانش
مریم مامان پندار
12 بهمن 90 17:19
هورا مبارکه الهی 40ساله بشی عزیزم احساس خوبیه که با پندار دارین قد میکشین تا یک نهال و بعد هم درختی پربار بشید