کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

اینم از واکسن 4 ماهگی

1390/11/15 10:27
نویسنده : مامان کیانا
294 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم 4 شنبه 12 بهمن واکسن 4 ماهگیش رو هم به سلامتی زد و همه چیز به خوبی تموم شد.

صبحی که برای واکسن می خواستیم بریم دخترم توی خواب ناز بود و ساعت 10 با التماس های من بیدار شد. مرکز بهداشت که رفتیم اول قد و وزنش رو اندازه گرفتن. دخترم 6 کیلوگرم وزنش بود و 65 سانتی متر قدش (قد و بالای توی رعنا رو بنازم...). دور سرش هم 40 سانتی متر. گفتند وزنش باید بیشتر می شده و خواستند که دو هفته بعد دوباره برای وزنش بریم اونجا. قرار شد من خودم رو این دو هفته بیشتر تقویت کنم تا ببینیم دخترمون چقدری وزن می گیره.

خلاصه که بعدش اول قطره رو دادند دخترم خورد و بعد واکسن که جیغش رفت هوا. اما این بار تا اومد توی بغلم ساکت شد و دیگه گریه نکرد (البته یک ساعت قبلش بهش قطره استامینوفن داده بودم که کمتر احساس درد و ناراحتی داشته باشه.) بعد رفتیم خونه مامان مریم و تا شب که اونجا بودیم یکی دو بار خیلی کم گریه کرد و بیشتر وقت رو خواب بود. حتی شب رو هم بای اولین بار اونجا خوابیدیم تا صبح بابا محمد ما رو ببره خونه مامانی وآقاجون که 5شنبه رو مثل همیشه اونجا باشیم.

دختر گلم 5 شنبه یه کم بی قرار بود و گریه می کرد تا شب که آروم شد. خدا رو شکر یه کم تب داشت که اونم خوب شد و الان هم آروم خوابیده.

خدایا به همه بچه ها سلامتی بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان پندار
18 بهمن 90 23:31
سلام عزیزم 4ماهگیت مبارک خوبی الهی که شکر که واکسن رو زدی و مشکلی نداشتی بیا به پندار سر بزن کلی عکس گذاشته منتظر نظراتت دوستشه
نسرین
17 اسفند 91 13:45
افرین کیانا جون