کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

گوشواره های طلا

1390/11/21 10:55
نویسنده : مامان کیانا
891 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 18 بهمن رفته بودیم خون هخاله فاطمه و باز هم با هم و با کمک خاله حمام کردیم. دختر نازم صورتش مثل ماه می درخشید و دو تا نگین گوشواره های کوچولوش اونو خوشگلتر کرده بود. به توصیه آقای دکتر و تجربه خاله گوشواره هات رو درآوردیم تا بریم برات گوشواره طلا بخریم. آخه دکتر گفته بود این گوشواره ها باید بعد از 4 هفته از گوشت دربیاد وگرنه عفونت می کنه.

همون شب قرار بود بریم که به دلیل تاخیر بابایی موکول شد به فرداش یعنی چهارشنبه 19 بهمن. چهارشنبه شب دختر گلم رو بردیم خونه مامان مریم و من و بابایی با هم رفتیم برای خرید. بعد از 1 ساعت چرخیدن توی مغازه های طلا فروشی بالاخره یه گوشواره ناز و کوچولو (شکل یه حلقه خوشگل) برای دختر نازنینمون پیدا کردیم و اومدیم خونه.

اینم عکس دختر خوشگلم با گوشواره جدیدش (البته زیاد واضح نیست بعدا عکس بهتری ازش می گیرم.)

کیانای من

 

کیانای من

مبارکت باشه عزیز دل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشیدا کوچولو
21 بهمن 90 13:36
مبارک مبارک چه خوشمل شدی جوجویی
مریم مامان پندار
23 بهمن 90 17:17
من تورو با گوشواره هات بخورم
masome
20 اسفند 90 11:50
وای چه چشای داری خانمی