کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

دختر نازنینم

1390/11/26 9:43
نویسنده : مامان کیانا
415 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر دوستت دارم که ....

کیانای من

***قربون اون چشمات***

اینقدر برای مامان خوشگل می خندی که دلم می خواد دائم ازت عکس بگیرم:

کیانای من

***فدای اون دهن بی دندونت***

موقع عکس گرفتن اینقدر قشنگ حس می گیری انگار که می دونی قراره این عکسها برای همیشه توی زندگیمون ثبت بشه...

کیانای من

***قربون اون نگاهت***

کیانای من

***قربون اون ژست قشنگت مامانی***

بالاخره تونستم یه عکس از کشف دخترم بگیرم:

کیانای من

***کیانای کاشف***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا کوچولو
26 بهمن 90 11:48
چشم هات منو کشته جوجو
مناء
27 بهمن 90 13:00
سلام . . وبت خیلی خیلی خیلی قشنگه . . ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . . اگه موافقی حتما خبرم کن کیانا خیلی نازهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آرشیدا کوچولو
3 اسفند 90 23:29
کیانا چی دالی تو دشتت که اینطولی نگاش میچنی؟؟؟
مریم مامان پندار
5 اسفند 90 16:58
قربون این عسل برم من
مامان آرینا موفرفری
13 اسفند 90 15:37
جیگرررررررررررررررر خاله.
مائده
14 اسفند 90 16:17
بخولم اين دخمل نازو