کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

کارت پستالهایی از جنس کیانا

1390/12/6 17:17
نویسنده : مامان کیانا
396 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که دختر گلم به دنیا اومد هر موقع هر دوتامون سر حال بودیم عکس و فیلم اون لحظه ها رو ثبت کردیم. تا الان فکر کنم بیشتر از 2000 تا عکس از کیانا داشته باشم که دلم می خواد همه شون رو چاپ کنم!!!

از بین عکس های 0 تا 4 ماهگی دختر گلم حدود 200 تایی رو انتخاب کردم و از خیلی هاشون کارت پستال های خوشگلی درست کردم که هنوز موفق نشدیم چاپشون کنیم. هر دفعه یا یه کاری پیش میاد یا یادمون می ره. ولی به زودی (حتما تا قبل از عید) چاپشون می کنم تا یه آلبوم خوشگل براش درست کنم.

نمی خوام تا قبل از چاپ کسی ببیندشون!!! بعد از چاپ حتما می ذارم روی وبلگ تا دوستای گل کیانا هم عکسها رو ببینند و نظر بدند.

کیانای من

این عکس رو 13 بهمن انداختیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشیدا کوچولو
6 اسفند 90 21:17
کارت پستالهایی از جنس کیانا وای خیلی خوشکل میشند ایده عالیه
مریم مامان پندار
10 اسفند 90 17:46
کارت پستال خاله بخورمتتتتتتتتتتتتتت