کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

اولین گردش خیابانی و خرید کیانا

1390/12/21 11:34
نویسنده : مامان کیانا
505 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه شب (18 اسفند) بابایی هوس خرید شلوار کرده بود. ساعت 10 و نیم شب همراه مامان مریم رفتیم خرید! چند تا مغازه بیشتر قرار نبود بریم که قرار شد مامان مریم دختر گلم رو نگه داره داخل ماشین و ما بریم خرید کنیم. هوا خیلی خوب بود و یکی دو تا مغازه که رفتیم اومدیم کیانا جونم رو هم با خودمون بردیم توی مغازه ها. اینقدر خوشش اومده بود که با ذوق همه جا رو نگاه می کرد. زیاد طول نکشید و زود برگشتیم.

فرداش یعنی جمعه غروب بازم رفتیم خرید. این بار خوانوادگی و 3 نفری. کیانای گلم رو نوبتی من و بابایی بغل می کردیم و یک ساعتی توی مغازه ها می گشتیم. دخترم توی شلوغی جمعیت اولش یه کم گیج بود. اما توی مغازه ها که همه پر زرق و برق بودند حسابی ذوق می کرد. آخرای کار بود که خسته شد و هی دست و پا می زد. وقتی طرف ماشین می رفتیم داشت توی بغلم خوابش می برد و تا نشستیم توی ماشین یه کوچولو شیر خورد و زود خوابید. الهی مامان فدات بشه که اینقدر آروم بودی.

خدایا همه مامان و باباهای نی نی های ناز رو صحیح و سالم نگه دار تا بتونند کار کنند و هر چی دلشون می خواد و لازم دارند برای بچه هاشون بخرند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
21 اسفند 90 12:01
سلام مامان کیلنا ملوسک تمام خاطرات زیباشو مرور کردم. خیلی زیا نوشته بودید.طوری که احساس تون رو انتقال دادید به خواننده تون خداوند براتون حفظش کنه. این جیگر طلا رو. اسم زیبایی هم براش انتخاب کردید


مرسی عزیزم
مریم مامان پندار
21 اسفند 90 15:20
خریدات مبارک جیگرم الهی به شادی بپوشی
mamani helena
21 اسفند 90 23:35
salam azize kgale hamishe be gardesh
سپهر
26 اسفند 90 13:44
منومامان وخالم پروین داریم می بینیمت


مرسی سپهر جون که به دیدن ما اومدید.