کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

روزهای آخر سال

1390/12/27 10:04
نویسنده : مامان کیانا
374 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز دیگه بیشتر از سال 90 نمونده. سالی که برای من بهترین سال زندگیم بود: به دنیا اومدن دختر گلم که بزرگترین هدیه آسمانیه.

کیانای من

دخترم دیگه حسابی بزرگ شده و دلبری هاش بیشتر! اینقدر از بغل کردنش لذت می برم که همون لحظه تمام خستگی هام از تنم بیرون می ره و انگار هر چی آرامش توی دنیاست توی وجودم میاد.

برای دختر گلم و همه نی نی های خوب و ناز آرزوی بهترین لحظات رو دارم.

----

کیانا همیشه روی تخت، کنار من می خوابه. چند شب پیش که خوابش نمی برد (فکر کنم شب چهارشنبه بود) باباییش پیشنهاد داد بذاریمش بین خودمون و بخوابیم شاید خودش بخوابه! وقتی این کار رو کردیم کیانا یه نگاهی به صورت باباش و یه نگاهی به من انداخت و زد زیر خنده. اینقدر قشنگ با صدای بلند می خندید انگار به بزرگترین کشف دنیا رسیده. شاید هم به آرامترین لحظه زندگیش. خلاصه که اینقدر خوشحال شده بود و خندید و قهقهه زد که بلند شدم و به روش همیشگی یعنی با شیر خوردن بالاخره بعد از نیم ساعت خوابوندمش!

کیانای من

راستی از امروز می خوام برای دخترم سوپ (بدون گوشت) درست کنم. ببینیم خوشش میاد یا نه!

کیانای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشیدا کوچولو
28 اسفند 90 0:41
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک عیدی ما به شما لبخند زیبای فرزندتان در وب ما
مریم مامان پندار
28 اسفند 90 20:38
این خنده خوشگلا رو نذار اینجا من دلم غش میکنه برا کیانا میام میخورمش ها
تی تی
5 فروردین 91 12:57
سال نو مبارک دوست عزیز وصدها تبریک به این دختر نازکیانا اسم پسر منم کیان چه تشابهییییییییییی