کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

انتظار 2 رقمی

1390/4/15 10:45
نویسنده : مامان کیانا
273 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! چند روزیه وارد ماه هفتم شدیم. یعنی دیگه کمتر از 100 روز به اومدنت مونده!قلب

کی فکرش رو می کرد به این زودی همه چیز روبراه بشه! مطمئنم همه ش از برکت وجود توست. از خدا م خوام به من این توانایی رو بده که تو رو صحیح و سالم به دنیا بیارم و به بهترین نحو ازت نگهداری کنم.لبخند

دیشب خواب به دنیا اومدنت رو دیدم!!! روز آخر بود و با عجله رفتیم بیمارستان. می خواستم طبیعی به دنیا بیارمت که ... خیلیترس داشتم. توان نداشتم. نفسم داشت بند می اومد. پاهات رو دیدم و لمس کردم نیشخند و گفتند که چون پاهات بیرونه نمی شه طبیعه بیایی! نفهمیدم کی عملم کردند فقط دیدم یه نی نی بغلشونه که گفتند تویی!!! خیلی شیرین بود. حیف یادم نیست چه شکلی بودی. سوالبه هر حال منتظرتم.

راستی مامانی از امروز قراره شروع کنه جمع کردن وسایل خونه تا به لطف خدا به زودی بریم خونه جدیدمون. کمک تو رو هم خیلی لازم داره که صبور باشی و این چند روزه یه کمی تحملت بیشتر بشه. کارهای سنگین نمی کنم اما همین خورده کاریها شاید اذیتت کنه. به جاش قول می دم یه اتاق خوب و قشنگ برات آماده کنم.بغل

خیلی مراقب خودت باش عسل مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پینگیل
18 تیر 90 10:35
سلام خوبی نی نی خوبه؟ کم پیدایی نیستی؟ سایت اومدی بیا کلوپ مامانای مهربون مهر ابان اذر 90 من اونجام دعوتنامه فرستادم برات


مرسی عزیزم حتما میام
سيدمهدي
29 تیر 90 2:59
_$$ _$$$$ _________€€€€€€€€$ ______€€€€€€€€€€€€€€__ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$ _°_____°______° _____________€سلاممممم _____________€باااااااااااااااااااا _____________€چترررررررررررررررر _____________€.زيرررررررررررررررررر _____________€..باران به اتنظارتممم ____________€€بدو بيا آپمممممممممممم.