کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

من اومدم!

1390/6/17 17:16
نویسنده : مامان کیانا
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خودم و نی نی نازم

چند وقته زیادی نبودم. آخ نمی دونید اثاث کشی توی این موقعیت چقدر برام سخت بود اما شکر خدا تموم شد.

سه شنبه ٢٤ مرداد و ١٥ ماه رمضان که تولد امام حسن (ع) هم بود رسما اومدیم خونه جدید. کارامون خیلی عقب افتاد. نصب کابینتهای اشپزخونه و بعد هم کاغذ دیواری خیلی وقتمون رو گرفت اما خوب تموم شد.

دختر نازم! واسه ت یه اتاق خوشگل درست کردیم. توی این مدت یه عالمه چیز برات خریدیم. لباس و اسباب بازی. گهواره، ساعت و یه عالمه لوازم تزیینی خوشگل که قابل وجودت رو نداره.

دو هفته پیش هم سرویس چوبت رو سفارش دادیم. تا ٢٠ شهریور قراره تحویل بگیریم و بعدش یه اتاق خوشگل برات بچینیم. بی صبرانه منتظر اومدنتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صادقی
30 مهر 90 21:48
سلام
خیلی قشنگه وقتی مامان آدم وبلاگ نویس باشه!!!برای خودت و کیانای قشنگ آرزوی سلامتی و شادی می کنم.فکر می کنم شکل خودته.زنده باشیو شاد...


ممنون که اومدین.آره یه کمی شکل منه یه کمی هم شکل باباش.