کیاناکیانا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره آسمونی من: کیانا

رکورد خواب کیانا

1390/9/8 14:24
نویسنده : مامان کیانا
286 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر دخترم دیشب یه عالمه خوابید.

گل من دیشب دوباره بی قرار شده بودی  بابایی حسابی نگران شده بود که چرا نمی خوابی. بعد از یک ساعت جیغ و گریه بالاخره ساعت 1 خوابت برد.  اینقدر از خوابیدنت آرامش گرفتم که منم زود خوابم برد...

چند بار تا صبح بیدار شدم اما تو خواب خواب بودی...

ساعت 9 صبح (آره دقیقا 9 صبح!!!) بعد از 8 ساعت خواب دلچسب خواب و بیدار بودی که بلندت کردم تا یه کم شیر بخوری . یه ذره شیر خوردی و دوباره خوابیدی تا 12 ظهر. اون موقع دیگه سرحال بیدار شدی و حسابی شیر خوردی و تا چند دقیقه پیش بازی می کردی تا خوابت برد.

تا حالا این طولانی ترین زمان خواب کیانا بوده.

خدایا هزار بار شکرت که به دخترم و من و زندگیمون آرامش میدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرشیدا کوچولو
10 آذر 90 14:49
قد و بالاتو قربون چشم سیا تو قربون ماهگرد دومین تولدت مبارک